ŚR problemy początkującej - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 05 cze 2016, 13:26

Witajcie, mam pewien problem, albowiem jestem nowa w Świadczeniach Rodzinnych a koleżanka która miała mnie wdrożyć poszła na zwolnienie, czy posiadacie instrukcje w PDF do programu sygnity ŚR? Nie mam problemu z załatwianiem nowych wniosków, ale problemy się robią gdy zachodzą zmiany we wnioskach które już mają wydaną decyzję...
Mianowicie chciałam was zapytać jak poprawnie wprowadzić zmianę utrata/uzysk i decyzję zmieniającą.
W piątek Pani przyniosła mi zaświadczenie za maj i muszę zrobić jej uzysk, policzyłam sobie "na kartce" i Pani załapie się jedynie na zł za zł, ale mam problem jak to wprowadzić do systemu? Szukałam w internecie instrukcji w pdf do ŚR, jedynie znalazłam do SW 500+ ale tam niestety nie ma metody "zł za zł".
Karolina90

Napisano: 06 cze 2016, 8:47

Chyba nikt nie wie bo też już o to pytałam na forum.
Kulcia
Referent
Od: 25 kwie 2016, 8:50
Zajmuję się:

Napisano: 06 cze 2016, 13:08

Wniosek o zmianę świadczenia w związku ze zmianą sytuacji życiowej, zaznaczyć, że zmiana w całości, wprowadzić kwotę dochodu uzyskanego. Resztę program sam policzy.
Ania ze świadczeń

Napisano: 06 cze 2016, 14:22

popieram poprzedniczkę, dodam tylko abyś sprawdziła sobie czy przy zmianie w całości przyzna program to co było przyznane pierwotną decyzją, kiedyś nie zwróciłem na to uwagi to część przysługujących dodatków mi uchyliło
marcelino

Napisano: 07 cze 2016, 9:35

przy każdej aktualizacji masz w programie podręcznik użytkownika, lub wybierasz w zakładce administracja> aktualizacje> pobierz
Gość

Napisano: 08 cze 2016, 13:02

mi niestety przyznaje zł za zł ale nadal liczy również świadczenia przyznane pierwotną decyzją. i nie da rady tego w ogóle usunąć. i teraz mam podwójne świadczenie do wypłaty :(
Kulcia
Referent
Od: 25 kwie 2016, 8:50
Zajmuję się:

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]