status karty tradycyjnej-niewyprodukowana - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 16 maja 2022, 9:54

Witam, weryfikowałam zamówione karty w dniach 13-27 kwietnia 2022 (taki komunikat mi wyskoczył w systemie) i przy jednej osobie w zakładce " zamawianie i wydawanie kart" przy statusie karty tradycyjnej widnieje zapis "niewyprodukowana". Co zrobić w takiej sytuacji?
Zamówić się ponownie nie da, tylko podświetlona jest opcja 'unieważnij'
madzikk1903
Praktykant
Posty: 2
Od: 16 maja 2022, 9:51
Zajmuję się: ŚR, KDR


Napisano: 16 maja 2022, 10:05

Mam taką samą sytuację. Zamawiałam kartę dla całej rodziny. Zona z dziećmi dostała, a przy mężu widnieje status niewyprodukowana. I co teraz. Ponownie wpisać wniosek i zamówic kartę dla Pana?
kasia2510
Stażysta
Posty: 61
Od: 13 maja 2022, 11:54
Zajmuję się: kart dużej rodziny, osoby niepełnosprawne, PFRON, karta seniora 65+

Napisano: 16 maja 2022, 12:28

ja to zrobiłam w ten sposób - zarządzaj kartami, wybrałam kartę - popraw dane karty i zamów ponownie ( jak się podświetli to tam pisze pozwala zamówić kartę o statusie odrzucona, niewyprodukowana i reklamacja do producenta)
@2@2
Praktykant
Posty: 6
Od: 26 lip 2017, 10:06
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 17 maja 2022, 12:07

oooo dziękuję bardzo, udało się :)
madzikk1903
Praktykant
Posty: 2
Od: 16 maja 2022, 9:51
Zajmuję się: ŚR, KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x