Niewyprodukowano karty - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 24 maja 2022, 11:02

Witam,
W systemie przy dwóch kartach pojawił się komunikat niewyprodukowana karty, w tej sytuacji powinienem od nowa złożyć zamówienie. Tylko teraz mam od nowa wprowadzić cały wniosek czy można to jakoś zrobić na starym wniosku czy może w jeszcze innym sposób.
Dziękuje za pomoc.
pomoc12345
Praktykant
Posty: 49
Od: 19 lip 2021, 8:10
Zajmuję się: Pomoc społeczna


Napisano: 24 maja 2022, 11:11

pomoc12345 pisze:
24 maja 2022, 11:02
Witam,
W systemie przy dwóch kartach pojawił się komunikat niewyprodukowana karty, w tej sytuacji powinienem od nowa złożyć zamówienie. Tylko teraz mam od nowa wprowadzić cały wniosek czy można to jakoś zrobić na starym wniosku czy może w jeszcze innym sposób.
Dziękuje za pomoc.
Wczoraj miałem identyczną sytuację i aż 30 kart niewyprodukowanych. Nie wprowadzasz nowego wniosku tylko wchodzisz na zarządzanie kartami, wybierasz daną kartę i następnie ""popraw dane karty i zamów ponownie". Zapyta Cię czy chcesz poprawić dane, ja naciskałem tak i sprawdzałem jeszcze raz z wnioskiem czy wszystkie dane są prawidłowe i dopiero zamawiałem kartę ( w związku z tym błędem technicznym lepiej sprawdzić czy czegoś nie pomieszali :).

Pozdrawiam
lukas19861
Referent
Posty: 442
Od: 04 kwie 2019, 12:43
Zajmuję się: KDR, OP3 i nie tylko :)

Napisano: 24 maja 2022, 13:54

Dziękuje bardzo :)
pomoc12345
Praktykant
Posty: 49
Od: 19 lip 2021, 8:10
Zajmuję się: Pomoc społeczna



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem