świadczenie pielegnacyjne - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 16 maja 2023, 10:00

Pan złożył wniosek o świadczenie pielęgnacyjne na ojca . dodam , że pracuje ( nie chce się zwolnić). Wydaliśmy decyzje odmawiającą , złożył odwołanie do SKO. SKO dało do ponownego rozpatrzenia i uchyliło nam "Naszą " decyzję z adnotacją ,iż nie zostało wysłane pismo do w/w , o dostarczenie świadectwa pracy z tytułu ubiegania się o świadczenie . Wysłaliśmy pismo do petenta i po 4 dniach dniach dostarczył świadectwo pracy. Co dalej , czy po uchyleniu decyzji przez SKO Pan dodatkowo musi złożyć wniosek i znowu odmowa , odwołanie i SKO czy wysyłam ponownie z pismem do SKO skoro oni nam uchylili decyzję naszą ? Jestem początkująca w świadczeniach ;-).
luiza88
Praktykant
Od: 16 maja 2023, 9:50
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 16 maja 2023, 11:57

pomoże ktoś ?
luiza88
Praktykant

Napisano: 16 maja 2023, 12:03

Hej. Rozpatrujesz sprawę "na nowo" po dostarczeniu świadectwa pracy, jeśli się nie należy dajesz odmowę - osoba się odwołuje, sprawa ląduje w SKO i czekasz na rozstrzygnięcie
Zosia15
Starszy referent
Od: 03 mar 2020, 18:13
Zajmuję się: Zr, sw

Napisano: 16 maja 2023, 12:54

Czyli oprócz świadectwa pracy musi być jeszcze wniosek przez nią wypełniony i wywiad przez pracownika ?
luiza88
Praktykant

Napisano: 16 maja 2023, 13:02

Drugiego wniosku już osoba nie wypełnia, bazujesz na tym pierwszym... u mnie do postępowania nie przeprowadza się wywiadu, czasem SKO występuje z pismem aby takowy przeprowadzić i dosłać, ale wiem że inne ośrodki robią wywiad na etapie postępowania
Zosia15
Starszy referent
Od: 03 mar 2020, 18:13
Zajmuję się: Zr, sw

Napisano: 16 maja 2023, 13:06

Bardzo dziękuje :-). Pozdrawiam :-).
luiza88
Praktykant

Napisano: 17 maja 2023, 12:39