Świadczenie pielęgnacyjne/KRUS brrr
-
- Stażysta
- Zajmuję się: ŚR SW FA
- Kontakt:
Świadczenie pielęgnacyjne/KRUS brrr
Pracuję od zeszłego roku w Śr. Powiedzcie proszę od kiedy weszło oświadczenie o zaprzestaniu pracy w gospodarstwie rolnym do świadczenia pielęgnacyjnego?
KRUS zaczął ścigać a nastęnie wywalać moich rolników pobierających ZDO i SP. Jeżel chodzi o ZDO to mam oświadczenie, natomiast przy SP (decyzje z 2013r) takich oświadczeń nie ma.
KRUS wystąpił do mnie z wnioskiem o udostępnienie danych od kiedy Pani xxx zaprzestała pracy w gosp. rolnym w związku z pobieraniem świadczenia pielęgnacyjnego? Co im odp.?
I tak przy okazji jak u Was wygląda sprawa z KRUS-em? Czy wywala u was KRUS rolników? Wyrównujecie skł.?
KRUS zaczął ścigać a nastęnie wywalać moich rolników pobierających ZDO i SP. Jeżel chodzi o ZDO to mam oświadczenie, natomiast przy SP (decyzje z 2013r) takich oświadczeń nie ma.
KRUS wystąpił do mnie z wnioskiem o udostępnienie danych od kiedy Pani xxx zaprzestała pracy w gosp. rolnym w związku z pobieraniem świadczenia pielęgnacyjnego? Co im odp.?
I tak przy okazji jak u Was wygląda sprawa z KRUS-em? Czy wywala u was KRUS rolników? Wyrównujecie skł.?
-
- Stażysta
- Kontakt:
Re: Świadczenie pielęgnacyjne/KRUS brrr
nikt nic nie podpowie???
- Marcelino
- Starszy referent
- Zajmuję się: sr/sw
- Kontakt:
Oświadczenie mówię z głowy weszło bodajże w kwietniu 2014r. Odpowiedzieć to co chcą. U mnie Krus wywala wstecz przeważnie jak ktoś chce coś nowego np szo. składki wyrównuję jak trzeba ( wszystko zależy od danego przypadku)
„Mądry potrafi wyłowić naukę z całej rzeki głupich słów, natomiast głupi nie potrafi wyłowić niczego z potoku mądrości.”
-
- Stażysta
- Kontakt:
tzn. na wniosek od kiedy Pani xxx zaprzestała prowadzenia działalności rolniczej w związku z pobieraniem świadczenia pielęgnacyjnego należy odpisać , że nie złożyła takiego oświadczenia o zaprzestaniu prowadzenia działalności rolniczej, ponieważ art. 17b wszedł w życie w 2014r??????
-