Kochani czy ktoś wprowadza w programie SYGNITY utraty dochodu i za 3 m-ce program weryfikuje ???????
powiedzie mi łopatologicznie jak to zrobić, bo czytam te wytyczne Sygnity i nie kumam!
z góry dziękuję!
jollaa pisze:tak w skrócie:
we wniosku w dochodach u danej osoby wprowadza się załącznik: zaświadczenie o dochodzie opodatkowanym na zasadach ogólnych;
rodzaj dochodu: zaświadczenie urzędu skarbowego o dochodzie członka rodziny podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych (art. 27, 30b, 30c, 30e ustawy o podatku dochodowym) - tu wpisuje się dochód, składki, podatek;
potem wprowadza się załącznik: zaświadczenie/oświadczenie o dochodzie utraconym;
jeżeli utrata dochodu nastąpiła w 2017 r. to wpisuje się: rok podatkowy 2017;
dalej rodzaj dochodu: utrata zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej; wpisuje się kwotę utraty, datę utraty i zaznacza pozycję: czy powodu spełnienie kryterium? i tyle