1. W związku z covid wywiadów nie robimy, co najwyżej możemy zweryfikować sytuację.
2. Jeszcze nie mamy za bardzo co weryfikować, bo świadczeniobiorcom wprawdzie "coś dużo" wpłynęło na konto, ale oni, my - i chyba ZUS też nie wie ile czego dostali, bo naszych wniosków o info jeszcze nie rozpatrzyli.
3. Spokojnie czekamy...
4. I niech Cię szlag nie trafia - po co się denerwować, taki piękny dzień dzisiaj Trzeba założyć maseczkę w kwiatki i pójść na spacer
Pogubiłem się trochę - czy dobrze rozumiem, że:
- wysyłamy wnioski o udost. danych do ZUS z pytaniem o kwotę renty/emerytury?
- jednocześnie do klientów pisma o wszczęciu postępowania w celu ustalenia tych kwot (może dostaną w maju decyzje więc je nam przyniosą)?
- po otrzymaniu od ZUS lub klienta informacji - zmieniamy im kwoty przyznanych świadczeń od kwietnia (patrząc na dochód z marca)?
wystąpiłam w przeprowadzenie wywiadu środowiskowego do DPS w związku z waloryzacją emerytur, po długim czasie otrzymałam z DPS kserokopię decyzji waloryzującej klienta bez wywiadu czy na podstawie art. 15 o zmieniam odpłatność klienta
Może ktoś miał podobnie