termin przyznania dodatku - Dodatek energetyczny

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 19 kwie 2016, 9:52

Nie wszczynam postępowania, po prostu zmieniam decyzje zgodnie z obwieszczeniem ministra gospodarki i wysyłam je. Rok temu robiłam to pierwszy raz bo byłam nowa i tak mnie poinstruowano. Opieram się na art. 163 KPA.
Pusia


Napisano: 20 kwie 2016, 7:15

Wysyłam Wszczęcie postępowania i zmieniam decyzję. Mogę podesłać wzór:)
gabi66

Napisano: 20 kwie 2016, 11:07

A skąd wiecie komu wysłać te wznowienia i nowe decyzje? Przecież niektórym osobom dodatki kończą się w kwietniu i im nie wysyłacie.
Druga sprawa to bardzo duży nakład pracy w krótkim okresie bo to wszystko musicie zrobić od dnia ogłoszenia nowych stawek do dnia wypłaty czyli do 10 maja. A co jak ktoś odbierze decyzje np 15 maja i już kasę będzie miał na koncie a będzie chciał się odwołać?
Fantomas

Napisano: 20 kwie 2016, 13:23

Gabi66 poproszę o wzory
[email protected]
ala12

Napisano: 20 kwie 2016, 13:27

Przecież to logiczne, że tym co mają do kwietnia nie zmieniamy decyzji. Druga sprawa, jeśli nie mam zwrotki potwierdzającej odbiór decyzji to nie wypłacam dodatku. Trochę roboty jest, ale rok temu dałam radę to i teraz sobie poradzę.
Pusia

Napisano: 20 kwie 2016, 14:37

Pusia pewnie że logiczne:) Tylko przy dużej ilości dodatków energetycznych (tak jak jest to u mnie ok 100 decyzji miesięcznie) nie wiem jakbym miał teraz z programu wybierać komu się kiedy kończy dodatek a komu leci dalej, tym co leci dalej wysyłać wznowienia postępowań, później nowe decyzje i jeszcze zwrotki sprawdzać kto kiedy odebrał :shock: :o :shock:
Wybaczcie ale pozostanę przy swojej metodzie 8-) Wolę żeby interesanci się przespacerowali i w maju złożyli nowe wnioski. Ale kto jak tam woli :D
Fantomas



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x