Napisano: 09 sie 2023, 11:11
Witam, proszę bardzo o pomoc. Wnioskodawca w roku minionym uzyskał dofinansowanie w ramach pilotażowego programu Aktywny Samorząd Moduł I Obszar D. Moja poprzedniczka podpisała z Wnioskodawą dwie umowy- Wnioskodawca dwa razy składał wniosek wnioskując w każdym z nim o opłatę 6 miesiecy. Pierwsza umowa zawierała zapis, ze umowa wygasa z dniem 31.08.2023, druga umowa, że wygasa z dn. 30.12.2022r. Ten sam wnioskodawca złożył u nas wniosek (tym razem wnioskując o 5 miesięcy) , umowa została podpisana, wypłacona i rozliczona. Wzorując się na mojej poprzedniczce zrobiłam podobnie i wpisałam datę 31.08.2024r. teraz zastanawiam się czy zrobiłam to w sposób poprawy. Nie chce powielać błędów. Proszę o pomoc, wyjaśnienie.