trwały zarząd - co robić... - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 15 lut 2019, 14:48

dostałam z urzędu decyzję, że dostaje część budynku w trwały zarząd...
co się z tym robi?
przyjmuje to u siebie? amortyzuje? czy powinnam dostać od nich coś jeszcze?

Pomocy
Monika111
Stażysta
Posty: 129
Od: 16 mar 2017, 13:33
Zajmuję się: Księgowość, DE, DM, KDR, Kadry


Napisano: 17 lut 2019, 9:24

Obiekt inwentarzowy trzeba do ksiąg prowadzić.
TWoj
Podinspektor
Posty: 1475
Od: 10 maja 2016, 15:48
Zajmuję się:

Napisano: 20 lut 2019, 12:27

ja też dostałam taką decyzję - przekazanie nieodpłatnie w trwały zarząd. Co robić ? pomocy !! mam w decyzji określoną wartość budynku.
OPS-kas.
Stażysta
Posty: 96
Od: 06 lut 2019, 15:38
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 20 lut 2019, 13:33

decyzja swoja drogą ale powinnaś dostać z Urzędu z księgowości PT na podstawie, którego u siebie przyjmujesz.
mazda
Stażysta
Posty: 78
Od: 20 mar 2017, 10:35
Zajmuję się: księgowa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x