TW bloki E1... - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 21 sty 2015, 10:22

czy w blokach E1 i kolejne E2... E3... w poz 7 w każdej rubryce wpisujecie art. 28 ustawy FA????
Terenia87


Napisano: 21 sty 2015, 10:28

ja wpisuje w każdej- ustaw sobie na szablonie wydruków i bedzie ci wstawiał z automatu
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim
mała mii
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1445
Od: 08 maja 2014, 9:26
Zajmuję się: FA, SR, KDR, CZ.P. i wszystko inne...

Napisano: 21 sty 2015, 10:32

a ja to ustawić?
qwert----

Napisano: 21 sty 2015, 10:34

w sygnity- administracja- konfiguracja wydruków- konfiguracja wydróków decyzji- szablony wydruków ( wybierasz WD) i na samym dole masz konfiguracja całego TW a o jedną poz wyżej konfiguracja E1
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim
mała mii
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1445
Od: 08 maja 2014, 9:26
Zajmuję się: FA, SR, KDR, CZ.P. i wszystko inne...

Napisano: 21 sty 2015, 10:53

To jeszcze ma kilka pytan:
1. Jaki okres w poz. E1 czy mozna pisać, że za dany miesiąc należność np. 01.10.2013 do 31.10.2013 r??bo w sygnity wyskakuje od daty wypłaty do końca miesiąca czyli np. od 28.10.2013 do 31.10.2013 ?
2. Czy w cz.F pisać NIP i REGON Urzędu Gminy?? skoro mam wpisane konto UG?
3. Jak na drugim tytule wpisać odpisa przeznaczony dla zobowiązanego?
4. Jakie pieczątki na informacji czy może byc z up. Wójta?
qwert----

Napisano: 21 sty 2015, 11:00

mała mii pisze:1. Jaki okres w poz. E1 czy mozna pisać, że za dany miesiąc należność np. 01.10.2013 do 31.10.2013 r??bo w sygnity wyskakuje od daty wypłaty do końca miesiąca czyli np. od 28.10.2013 do 31.10.2013 ?
mamy Pisać od 01-10-2013 do 31-10-2013 tu jest mała rozbieżność- bo Data powstania należności pienioężnej - to jest jeden dzień- wypłaty- ale okres którego należność dotyczy to jest cały miesiąc- i niby ma być tak od 01-10-2013 do 31-10-2013- i analogicznie kazdy następny miesiąc
qwert---- pisze:2. Czy w cz.F pisać NIP i REGON Urzędu Gminy?? skoro mam wpisane konto UG?
ja mam wpisane konto OPS i Pan Powiedział że mimo iż pisze NIP REGON Wierzyciela- to mam pisać nip Regon OPS- nie do końca mi sie to podoba ale podobno ma to być przypisane do nr konta- w Twoim przypadku- NIP REGON UG
mała mii pisze:3. Jak na drugim tytule wpisać odpisa przeznaczony dla zobowiązanego?
- Czarnym długopisem na górze- ładnie- "odpis tytułu wykonawczego"
mała mii pisze:4. Jakie pieczątki na informacji czy może byc z up. Wójta?
może być :)

ja takie informacje uzyskałam od Pana który weryfikuje TW pod względem poprawności- w US do którego wysyłam 80% moich TW
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim
mała mii
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1445
Od: 08 maja 2014, 9:26
Zajmuję się: FA, SR, KDR, CZ.P. i wszystko inne...

Napisano: 21 sty 2015, 11:06

Dziękuje bardzo, moje wątpliwości zostały rozwiane:)
qwert----

Napisano: 21 sty 2015, 15:17

Ja dzwoniłem do US i powiedzieli ze wierzycielem jest WÓJT gminy i nip i rego Urzędu Gminy a nazwę i adres siedziby czyli poz, 5 GOPS i numer GOPS w takim przypadku
A E1 i kolejne data początkowa może być datą wypłaty bo im i tak wskakuje od 1 danego miesiąca.
Grześ



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x