TW podpis pieczątki - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 18 ]

Napisano: 06 lut 2015, 11:38

Powiedzcie mi skoro my jako GOPS robimy TW to mam także wpisać NIP i REGON GOPS-u?
mbrr


Napisano: 06 lut 2015, 11:42

Czytam rozporządzenie i jest tam napisane:
Poz. 2 - wpisuje się adres siedziby wierzyciela lub jego jednostki organizacyjnej. Jeżeli wierzyciel posiada
obsługujący go urząd wpisuje się adres tego urzędu.
Poz. 3 - wpisuje się NIP wierzyciela, a jeżeli wierzyciel go nie posiada - urzędu obsługującego wierzyciela lub
jednostki samorządu terytorialnego, której organ jest wierzycielem.
Poz. 4 - wpisuje się REGON wierzyciela, a jeżeli wierzyciel go nie posiada - urzędu obsługującego wierzyciela
lub jednostki samorządu terytorialnego, której organ jest wierzycielem.
Poz. 5 - wpisuje się nazwę i adres siedziby podmiotu, któremu należy przekazać wyegzekwowaną należność
pieniężną.
Poz. 6 - wpisuje się numer rachunku bankowego podmiotu wymienionego w poz. 5.
Poz. 7 - nie umieszcza się podpisu w przypadku przesyłania tytułu wykonawczego
czyli ...
poz. 2- GOPS
poz.3 NIP UG
poz.4 REGON UG
poz.5 GOPS
poz. 6 GOPS
dobrze myślę?
mbrrr

Napisano: 06 lut 2015, 11:56

Kochani pomóźcie, terminy mnie gonią, a nie chcę żeby mi odesłali Tw, więc podzielcie się swoja wiedzą, proszę :) :)
mbrrr

Napisano: 06 lut 2015, 13:31

Poz. 2 Adres wierzyciela (wierzycielem jest gmina)- adres gminy lub adres urzędu
Poz. 3 NIP gminy lub urzędu
Poz. 4 Regon gminy lub urzędu

Poz.7 Kierownik GOPS jest osobą upoważnioną do działania w imieniu wierzyciela - wykonuje zadanie FA.
Upoważnienie do działania to nie jest to samo co upoważnienie do składania podpisu w imieniu wójta (tak było wcześniej)
Na TW NIE JEST wymagane złożenie podpisu za wójta tylko wymaga się by podpis złożyła ta osoba którą upoważniono do DZIAŁANIA
BDMB
Starszy referent
Posty: 676
Od: 05 sty 2015, 12:36
Zajmuję się:

Napisano: 06 lut 2015, 13:43

Dzięki serdeczne, pozdrawiam
mbrrr

Napisano: 06 lut 2015, 13:44

a sam podpis czy pieczatka imienna tez?
mbrrr

Napisano: 06 lut 2015, 14:01

Ma być podpis oraz takie dane jak: imię,nazwisko,stanowisko służbowe - wydrukowane lub pieczątka która je zawiera
BDMB
Starszy referent
Posty: 676
Od: 05 sty 2015, 12:36
Zajmuję się:

Napisano: 06 lut 2015, 14:42

Dzięki, pozdro
mbrrr



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 18 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x