Czytam rozporządzenie i jest tam napisane:
Poz. 2 - wpisuje się adres siedziby wierzyciela lub jego jednostki organizacyjnej. Jeżeli wierzyciel posiada
obsługujący go urząd wpisuje się adres tego urzędu.
Poz. 3 - wpisuje się NIP wierzyciela, a jeżeli wierzyciel go nie posiada - urzędu obsługującego wierzyciela lub
jednostki samorządu terytorialnego, której organ jest wierzycielem.
Poz. 4 - wpisuje się REGON wierzyciela, a jeżeli wierzyciel go nie posiada - urzędu obsługującego wierzyciela
lub jednostki samorządu terytorialnego, której organ jest wierzycielem.
Poz. 5 - wpisuje się nazwę i adres siedziby podmiotu, któremu należy przekazać wyegzekwowaną należność
pieniężną.
Poz. 6 - wpisuje się numer rachunku bankowego podmiotu wymienionego w poz. 5.
Poz. 7 - nie umieszcza się podpisu w przypadku przesyłania tytułu wykonawczego
czyli ...
poz. 2- GOPS
poz.3 NIP UG
poz.4 REGON UG
poz.5 GOPS
poz. 6 GOPS
dobrze myślę?
Poz. 2 Adres wierzyciela (wierzycielem jest gmina)- adres gminy lub adres urzędu
Poz. 3 NIP gminy lub urzędu
Poz. 4 Regon gminy lub urzędu
Poz.7 Kierownik GOPS jest osobą upoważnioną do działania w imieniu wierzyciela - wykonuje zadanie FA.
Upoważnienie do działania to nie jest to samo co upoważnienie do składania podpisu w imieniu wójta (tak było wcześniej)
Na TW NIE JEST wymagane złożenie podpisu za wójta tylko wymaga się by podpis złożyła ta osoba którą upoważniono do DZIAŁANIA