Cześć, czy opracowaliście już może umowy na moduł II i jesteście skłonni do podzielenia się efektami pracy? Jak wg Was powinien wyglądać załącznik do umowy czyli formularz zaświadczenia do Uczelni o zaliczeniu semestru?
My doszliśmy do wniosku ze nie robimy załącznika dodatkowego, tylko w treści wpiszemy:
4. Przekazanie dofinansowania kosztów opłaty za naukę (czesne) oraz dodatku na uiszczenie opłaty za przeprowadzenie przewodu doktorskiego następuje w dwóch transzach:
a) pierwsza transza w wysokości 80% przyznanego dofinansowania – po zawarciu umowy dofinansowania,
b) druga transza w wysokości 20% przyznanego dofinansowania – po przekazaniu realizatorowi programu informacji o zaliczeniu przez wnioskodawcę semestru/półrocza objętego dofinansowaniem lub po złożeniu zaświadczenia ze szkoły/uczelni, że wnioskodawca uczęszczał na zajęcia objęte planem/programem studiów/nauki, a w przypadku przewodu doktorskiego, po złożeniu zaświadczenia, że wnioskodawca realizuje przewód doktorski, zgodnie z przyjętym harmonogramem.
5. Przekazanie dodatku na pokrycie kosztów kształcenia, o którym mowa w ust. 9 pkt 1 i ust. 11 i ust. 13a, następuje po przekazaniu do PCPR informacji o zaliczeniu przez wnioskodawcę semestru/półrocza objętego dofinansowaniem lub po złożeniu zaświadczenia ze szkoły/uczelni, że wnioskodawca uczęszczał na zajęcia, objęte planem/programem studiów/nauki.
Stosujecie bardziej załącznik do umowy w sprawie zaświadczenia, które student musi przedłożyć czy bardziej opieracie się na dowolności?
Chodzi generalnie o potwierdzenie, że student w terminach, które były wcześniej na zaświadczeniu ze szkoły i które są umieszczone na umowie, miał status studenta.
Chyba nie będziemy stosować druków zaświadczeń. Może być problem z wypełnieniem tych zaświadczeń przez uczelnie. A wypisujecie szczegółowo z czego składa się dodatek? tzn. że student dostaje za miejsce zamieszkania itp.?