umowa zlecenie - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 27 lis 2014, 10:30

umowa zlecenie 300,00zł zawarta z naszym pracownikiem zatrudnionym na umowę o parcę, jakie składki i koszty uzyskania przychodu przy umowie zleceniu
xxx1


Napisano: 27 lis 2014, 10:43

umowa zlecenia zawarta z własnym pracownikiem rodzi obowiązek naliczenia składek społecznych jak od wynagrodzenia
Kryśka

Napisano: 27 lis 2014, 12:58

Dokładnie, należy potrącić wszystkie składki jak przy wynagrodzeniu z tyt. umowy o pracę.
Marta301

Napisano: 27 lis 2014, 13:32

a co z kosztami uzyskania przychodu
xxx1

Napisano: 27 lis 2014, 13:37

KUP w umowie zlecenie 20%
Marta301

Napisano: 27 lis 2014, 14:35

dziękuję
xxx1



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x