upoważnienie do spraw koordynacji z 500+
-
- Stażysta
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 mar 2017, 9:16
- Zajmuję się: ŚR/FA/dodatki paliwowe/zaśw. czyste powietrze
- Kontakt:
upoważnienie do spraw koordynacji z 500+
Cześć w ubiegłym roku nastąpiła u nas zmiana kierownictwa, a w tym roku dodatkowo zmiana z kierownika na dyrektora no i tworzone są nowe upoważnienia. Teraz mam zgryz bo mam sprawę z koordynacji i dyrektor nie ma upoważnienia do 500+. Jak waszym zdaniem takie upoważnienie powinno wyglądać skoro aktualnie 500+ należy do ZUS, ale jednak my jeszcze wydajemy decyzje uchylające w ramach koordynacji. Może ktoś podesłać przykład takie upoważnienia na prowadzenie spraw administracyjnych w sprawach związanych z koordynacją?
-
- Stażysta
- Posty: 144
- Rejestracja: 11 sty 2016, 14:26
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: upoważnienie do spraw koordynacji z 500+
Wydaje mi się, że powinno być takie samo jak wcześniej, gdyż również teraz możemy być przed sytuacją, gdy będziemy musieli wydać informację przyznającą, w przypadku gdy tej koordynacji nie będzie, a wniosek wcześniej nie był rozstrzygnięty.
Oprócz upoważnienie do spraw koordynacji z 500+ - Świadczenie Wychowawcze (500+) przeczytaj również:
wagi
plan wypłat - koordynacja
Co oznacza "rozstrzygnięcie"
Koordynacja a zmiana miejsca zamieszkania
sprawozdanie 500+ miesięczne
Jaki organ właściwy?
Przedawnienie NP
decyjza Wojewody i co dalej?
sprawozdanie 500+
przekazanie rozpatrzonego wniosku do Wojewody
Nienależnie pobrane ŚW- potrącenia
Moduł do obsługi świadczeń wychowawczych w ramach koordynacji
zdublowane świadczenia: Wychowawcze i Kindergeld
plan wypłat - koordynacja
czy w sprawozdaniu ujmować wpłaty NP wynikające z decyzji UW
Informacja z UW o przyznaniu 500 + i co dalej