upoważnienie do spraw koordynacji z 500+

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
ODPOWIEDZ
OPS84
Stażysta
Posty: 164
Rejestracja: 27 mar 2017, 9:16
Zajmuję się: ŚR/FA/dodatki paliwowe/zaśw. czyste powietrze
Kontakt:

upoważnienie do spraw koordynacji z 500+

Post autor: OPS84 »

Cześć w ubiegłym roku nastąpiła u nas zmiana kierownictwa, a w tym roku dodatkowo zmiana z kierownika na dyrektora no i tworzone są nowe upoważnienia. Teraz mam zgryz bo mam sprawę z koordynacji i dyrektor nie ma upoważnienia do 500+. Jak waszym zdaniem takie upoważnienie powinno wyglądać skoro aktualnie 500+ należy do ZUS, ale jednak my jeszcze wydajemy decyzje uchylające w ramach koordynacji. Może ktoś podesłać przykład takie upoważnienia na prowadzenie spraw administracyjnych w sprawach związanych z koordynacją?
ops-ops
Stażysta
Posty: 144
Rejestracja: 11 sty 2016, 14:26
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: upoważnienie do spraw koordynacji z 500+

Post autor: ops-ops »

Wydaje mi się, że powinno być takie samo jak wcześniej, gdyż również teraz możemy być przed sytuacją, gdy będziemy musieli wydać informację przyznającą, w przypadku gdy tej koordynacji nie będzie, a wniosek wcześniej nie był rozstrzygnięty.
ODPOWIEDZ