Urząd Skarbowy - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 10 sty 2014, 17:04

Mam pytanie:
zatrudniamy od 2 lat pracownika na umowe zlecenie z innego województwa niż nasze,tym samym podlega pod inny Urząd Skarbowy.
Pieniądze za podatek odprowadzam do naszego Urzędu Skarbowego, rok temu kopie jego PITu 11 nasz Urząd Skarbowy przyjął.
W tym roku odmówili mi w US,bo powiedzieli, że należy do tamtego US.
Owszem ja wysle pocztą ten PIT do tamtego urzędu,ale pieniedzy im nie wysyłałam i co teraz?
Jak dzwoniłam rok temu i pytałam to pwiedzieli,ze urzedy miedzy sobą rozliczają i teraz już całkowicie zgłupiałam!

Bo PIT 11 wyśle do jego urzedu,a pieniądze które odprowadzałam z podatku wysyłałam do naszego.

Proszę poradzcie co moge teraz z tym zrobic?
~ewa


Napisano: 10 sty 2014, 19:58

Urzędy się \"dogadają\".
~Kaja

Napisano: 11 sty 2014, 11:02

Pit-11 tego pracownika wysyłasz do \"jego\" właściwego urzędu skarbowego.
Zaliczki na podatek za pracowników zawsze odprowadza się zgodnie z miejscem siedziby płatnika i tak jest ok :)
Jak mówi Kaja - urzędy się dogadają :))
~Marika

Napisano: 11 sty 2014, 14:14

Dzieki dziewczyny serdecznie za odpowiedz :).
a ten PIT 11 za rok 2012 co przyjął mój urząd to juz nie bede wysyłała do tamtego. Mam potwierdzenie,ze przyjął ten dla siedziby GOPS w razie czego.
~ewa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x