Usługi opiekuńcze dla osób niepełnosprawnych 2019 fundusz so - Księgowość

  
Strona 1 z 4    [ Posty: 35 ]

Napisano: 28 cze 2019, 15:11

Witam,
mam pytanie dotyczące programu " Usługi opiekuńcze dla osób niepełnosprawnych z funduszu solidarnościowego. To, ze ewidencja księgowa na wyodrębnionym rachunku bankowym to wiem, jednak mnie nurtuje pytanie - czy na podstawie zawartej umowy wprowadzamy środki do budżetu ?? Jak podchodzą wasze jednostki nadrzędne do tego? Czy dotacja wpływa od razu na wyodrębniony rachunek czy przechodzi przez rachunek gminy/miasta??
ksiegowagopsu
Praktykant
Posty: 6
Od: 27 cze 2019, 12:49
Zajmuję się: księgowość


Napisano: 02 lip 2019, 12:12

Jednostka pyta mnie a ja też nie wiem, z umowy nie wynika. Mało tego I transzę przysłali do Gminy 28.06 bez podania rozdziału i paragrafu. Brak informacji. Ja myślałam, że to będzie 85228 par 2030 dotacja na zadania własne. Chwilowo rozkładam ręce bo do mnie nie zdążyła Gmina przesłać. Aha! planu też nie mamy.
Daisy
Stażysta
Posty: 91
Od: 10 maja 2018, 13:33
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 02 lip 2019, 12:45

Na podstawie Art. 10. Do środków przekazanych z Funduszu jednostkom samorządu terytorialnego nie stosuje się art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1530 i 2161) USTAWA z dnia 23 października 2018 r. o Solidarnościowym Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych

Czyli poza budżetem. Osobny rejestr utworzę i będzie wyodrębniona dok. fin.-ks.

Ktoś ma inne rozwiązania?
Daisy
Stażysta
Posty: 91
Od: 10 maja 2018, 13:33
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 02 lip 2019, 14:31

a ja nie wyobrażam sobie puścić to poza budżetem. Znowu będzie cyrk z tym.
mk1
Podinspektor
Posty: 1011
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 02 lip 2019, 14:31

może TW nam podpowie co z tym fantem zrobić
mk1
Podinspektor
Posty: 1011
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 03 lip 2019, 13:22

środki na asystenta z funduszu pracy też niby miały iść poza budżetem a okazało się że mamy to wprowadzić. Przecież zgodnie z ustawą o finansach publicznych realizujemy wydatki ujęte w planie finansowym. A te niby mamy do szuflady wsadzić i tak se płacić jak nam się podoba?
mk1
Podinspektor
Posty: 1011
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 04 lip 2019, 11:53

Dzwoniłam dziś do MUW i potwierdzili, że nie wydają decyzji na zwiększenie planu, podstawą jest umowa z godnie z którą dostałam I transzę na wyodrębniony rachunek.
Daisy
Stażysta
Posty: 91
Od: 10 maja 2018, 13:33
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 04 lip 2019, 12:01

ale chyba nie ma zakazu żeby wprowadzić to do budżetu. Jednostka budżetowa wydatkuje środki w ramach planu finansowego więc trzeba to wprowadzić jak dla mnie.
mk1
Podinspektor
Posty: 1011
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 05 lip 2019, 10:10

Środki mamy wprowadzić do budżetu na podstawie umowy. Przynajmniej tak wyczytałam, ale w jakim rozdziale i paragrafie mamy to księgować? Coś ktoś wie?
Baska.g
Praktykant
Posty: 8
Od: 10 lip 2017, 13:25
Zajmuję się: Jestem księgową

Napisano: 05 lip 2019, 11:53

Ja się zastanawiam nad rozdziałami 85326 LUB 85228
eliza30
Praktykant
Posty: 37
Od: 11 mar 2019, 16:19
Zajmuję się: księgowość ops



  
Strona 1 z 4    [ Posty: 35 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x