Usługi Opiekuńcze w Pomoście - Oprogramowanie

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 24 maja 2013, 14:38

Czy należy wprowadzać usługi opiekuńcze do POMOST jeżeli gmina zleca to zadanie organizacji pozarządowej i nie przechodzi to przez budżet Ośrodka. OPS wydaje tylko decyzje. Jeżeli tak, to co z planem wypłat jak my tego nie rozliczamy. Proszę o pomoc.
~Edyta


Napisano: 24 maja 2013, 15:51

A czy na papierowym sprawozdaniu wykazujecie ludzi z tych decyzji jako osoby którym przyznano decyzją świadczenie?
~Tomek

Napisano: 27 maja 2013, 11:59

Do tej pory nie wykazywałam, ale pytania dlaczego ich nie ma pojawiły się, gdy z MPiPS zasiliło formularz Oceny Zasobów Pomocy Społecznej a usług opiekuńczych brak.
~Edyta

Napisano: 27 maja 2013, 13:26

Jeśli nie wykazujesz, to nie wprowadzasz do Pomostu. Jeśli wykazujesz, to wprowadzasz, ale ich nie wypłacasz potem - w tym celu możesz tworząc decyzję w planie wypłat zazanaczyć realizacja niefinansowa, a następnie przed tworzeniem list wypłat umieszczać miesiąc z tej decyzji na liście osób którym niezrealizowano świadczeń. Wtedy te świadczenia nie będą Ci wchodzić na listy wypłat, nie będzie ich też w zbiorze centralnym. W sprawozdaniu się pojawią, jeśli robisz sprawozdanie wg objaśnień MPiPS - bo ono jest z planów.
pozdrawiam
~Tomek

Napisano: 27 maja 2013, 13:51

Dziękuję i pozdrawiam:)
~Edyta



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x