usunięcie bądź edycja zweryfikowanego wniosku - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 31 lip 2019, 7:40

Błagam pomóżcie! Omyłkowo zweryfikowałam wniosek, który źle zakwalifikował rodzinę (nie do nowej ale już istniejącej, bo osoba z rodziny należy już do innej, tj. ma swoją) wniosek jest w zakładce Do obsługi. Czy mogę zatem zawiesić wniosek i wprowadzić go na nowo? jak to odkręcić. Karta nie została zamówiona. Do helpdesk nie mogę się zalogować, co robić? :?
kasku22
Praktykant
Posty: 10
Od: 30 lip 2019, 14:54
Zajmuję się: Pracownik Socjalny


Napisano: 31 lip 2019, 8:09

"zweryfikowałam wniosek" - co to oznacza? Czy już zatwierdziłaś przyznanie kart?
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 31 lip 2019, 9:02

Zostałam uratowana dzięki miłej Pani konsultantce z HelpDesk. W zakładce wskaż rodzinę trzeba było zaznaczyć Nie wybieram i już -jest nowa rodzina i kod teryt na nr karty inny- karty zamówione a początkującemu pracownikowi spadł kamień z serca.
kasku22
Praktykant
Posty: 10
Od: 30 lip 2019, 14:54
Zajmuję się: Pracownik Socjalny


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x