utrata zasiłku Z pup i od razu uzysk stażu unijnego - Świadczenie Wychowawcze (500+)

Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 15 cze 2018, 9:12

:) jak w temacie. liczyć uzysk ze stażu unijnego? na zusie podany ten sam płatnik ,ale w art. 7 ust 3a ani słowa o zasiłkach i stażach...
bryłka
Stażysta
Od: 13 mar 2015, 9:16
Zajmuję się:

Napisano: 15 cze 2018, 9:23

Skoro ten sam płatnik, to nie ma utraty i uzysku, tylko ciągłość.
Ja bym nie liczyła, tak na logikę, ale jestem początkująca i nie chcę wprowadzić w błąd.
Może jeszcze ktoś się wypowie?
Sth like this :| :?
kama_211
Awatar użytkownika
Stażysta
Od: 08 maja 2018, 10:20
Zajmuję się: To i dużo, dużo więcej ...

Napisano: 15 cze 2018, 9:30

No właśnie, też tak myślę, że na logikę nie liczę utraty i uzysku ;) ale mam wątpliwości.... jak czytam art 7 ust 3a bo tam napisano tylko o dochodach z tytułu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, oraz o działalności gospodarczej. Nie ma ani słowa o zasiłkach, stażach, stypendiach i innych pierdołach z urzędu pracy dla bezrobotnych. A sprawa o tyle ważna, że jeżeli zrobię utratę i uzysk to pani przekroczy. Natomiast jeżeli nie zrobię utraty zasiłku dla bezrobotnych i uzysku ze stażu unijnego to pani zostanie niższy dochód z zasiłku i 500+ będzie miała do końca okresu...
bryłka
Stażysta
Zajmuję się:

Napisano: 15 cze 2018, 11:27

3. W przypadku uzyskania dochodu przez członka rodziny lub dziecko pozostające pod opieką opiekuna prawnego po roku kalendarzowym poprzedzającym okres, na jaki ustalane jest prawo do świadczenia wychowawczego, dochód ich ustala się na podstawie dochodu członka rodziny lub dochodu dziecka pozostającego pod opieką opiekuna prawnego, powiększonego o kwotę osiągniętego dochodu za miesiąc następujący po miesiącu, w którym nastąpiło uzyskanie dochodu, jeżeli dochód ten jest uzyskiwany w okresie, na jaki ustalane lub weryfikowane jest prawo do świadczenia wychowawczego.