uzyskanie dochodu ze świadczenia rodzicielskiego - Świadczenie Wychowawcze (500+)

Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 10 sty 2017, 10:25

Witam!
Mam pytanie, odnośnie uzyskania dochodu ze świadczenia rodzicielskiego.
Kobieta uzyskała prawo do w/w świadczenia od 15 listopada 2016r, decyzja wydana 29 listopada. Wypłata nastąpiła w grudniu z wyrównaniem za listopad.
powiedzcie czy dobrze myślę.
Doliczam dochód uzyskany za grudzień w styczniu i uchylenie od stycznia 2017r.?
Dodam, że jestem pracownikiem początkującym.
Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
nowa1234

Napisano: 10 sty 2017, 10:51

dochód za styczeń, uchylenie od lutego.
Gość

Napisano: 10 sty 2017, 12:33

nowa1234 pisze:Witam!
Mam pytanie, odnośnie uzyskania dochodu ze świadczenia rodzicielskiego.
Kobieta uzyskała prawo do w/w świadczenia od 15 listopada 2016r, decyzja wydana 29 listopada. Wypłata nastąpiła w grudniu z wyrównaniem za listopad.
powiedzcie czy dobrze myślę.
Doliczam dochód uzyskany za grudzień w styczniu i uchylenie od stycznia 2017r.?
Dodam, że jestem pracownikiem początkującym.
Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
Pobierz sobie ze strony Ministerstwa Podręcznik dla samorządów, tam jest dobrze wyjaśnione.
Gość

Napisano: 11 sty 2017, 11:07

Dziękuję, a jeszcze jedno... Gość, a powiedz mi dlaczego ze stycznia? Bo faktycznie otrzymała w grudniu
nowa1234 do Gość

Napisano: 11 sty 2017, 11:11

uzyskaniem dochodu ze świadczenia rodzicielskiego jest uzyskanie kwoty pieniężnej z przyznanego świadczenia, a nie decyzja.
Liczy się data pierwszej wypłaty.
Gość

Napisano: 11 sty 2017, 11:18

Gość pisze:uzyskaniem dochodu ze świadczenia rodzicielskiego jest uzyskanie kwoty pieniężnej z przyznanego świadczenia, a nie decyzja.
dokładnie :)
Gość

Napisano: 11 sty 2017, 11:20

Dziękuję bardzo
nowa1234

Napisano: 11 sty 2017, 11:43

Gość pisze:uzyskaniem dochodu ze świadczenia rodzicielskiego jest uzyskanie kwoty pieniężnej z przyznanego świadczenia, a nie decyzja.