Wniosek o KDR wpłynął elektronicznie z błędnymi danymi... - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 18 sty 2018, 11:49

Witam. Jak w temacie. Klient ma już wydana tradycyjną kartę. Złożył mi teraz wniosek przez internet o KDR w dodatkowej-elektronicznej formie ale z błędnymi danymi. Chodzi o to, że błędnie została wpisana gmina jego zamieszkania. System krzyczy, że wniosek jest złożony w niewłaściwej gminie. Jak należałoby postąpić w tej sytuacji. Chodzi mi o rozwiązanie "po najmniejszej linii oporu". Edytować wniosku nie mogłem...

pozdrawiam
Johny
Stażysta
Posty: 117
Od: 12 mar 2015, 16:21
Zajmuję się: ŚW, ŚR, KDR


Napisano: 18 sty 2018, 16:14

Jeżeli wnioskodawca ma kartę tradycyjną w innej gminie niż Pani to znaczy, że złożył błędny wniosek. Po przeprowadzeniu się do innej gminy karty w starej gminie powinny zostać unieważnione, a w nowej gminie powinien złożyć wniosek jako nowa rodzina i wnioskować o obydwie formy karty, tradycyjną i elektroniczną.

Jeżeli wnioskodawca ma kartę tradycyjną w Pani gminie i po prostu się pomylił na wniosku można do niego zadzwonić i zapytać czy się nie pomylił i ewentualnie poprawić ten adres. Jeżeli odebrała Pani wniosek to znajduje się on w zakładce "Wnioski do obsłużenia". Można wybrać taki wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinna się Pani znaleźć teraz w oknie "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole jest przycisk "Edytuj" do uzupełnienia brakujących pól. Teraz wniosek rozpatruje się tak samo jak wniosek papierowy.

Jeżeli to nie pomoże to po prostu dla takiego wniosku należy wybrać w wyniku rozpatrzenia domowa i przesłać taką odmowę do wnioskodawcy.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x