Napisano: 18 sty 2018, 16:14
Jeżeli wnioskodawca ma kartę tradycyjną w innej gminie niż Pani to znaczy, że złożył błędny wniosek. Po przeprowadzeniu się do innej gminy karty w starej gminie powinny zostać unieważnione, a w nowej gminie powinien złożyć wniosek jako nowa rodzina i wnioskować o obydwie formy karty, tradycyjną i elektroniczną.
Jeżeli wnioskodawca ma kartę tradycyjną w Pani gminie i po prostu się pomylił na wniosku można do niego zadzwonić i zapytać czy się nie pomylił i ewentualnie poprawić ten adres. Jeżeli odebrała Pani wniosek to znajduje się on w zakładce "Wnioski do obsłużenia". Można wybrać taki wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinna się Pani znaleźć teraz w oknie "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole jest przycisk "Edytuj" do uzupełnienia brakujących pól. Teraz wniosek rozpatruje się tak samo jak wniosek papierowy.
Jeżeli to nie pomoże to po prostu dla takiego wniosku należy wybrać w wyniku rozpatrzenia domowa i przesłać taką odmowę do wnioskodawcy.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl