W jaki sposób zmodyfikować dane na karcie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 07 paź 2016, 7:53

Witam, odebrałam przesyłkę i okazało się,że termin karty został źle wprowadzony - z winy urzędnika. Jak wejść w edycje wniosku i zmienić date?
OPS0101


Napisano: 10 paź 2016, 7:09

Dziękuje za pomoc :) oczywiście nikt nic nie wie
OPS0101

Napisano: 10 paź 2016, 12:53

Cześć
Ja raz miałam podobną sytuację, tylko u mnie błąd był w nazwisku.
Z tego co pamiętam
Wchodzisz w zarządzanie kartami, wybierasz osobę, następnie:
anulowanie karty (przyczyna anulowania - wybrać z listy z winy urzędnika)
- korekta danych na karcie
- zatwierdzasz poprawne i przechodzisz do zamówienia
(zatwierdzasz i zamawiasz).

Po całej tej procedurze dana osoba widnieje w systemie dwa razy. Raz z błędem jako anulowana i obok już z poprawionymi danymi.

Pamiętaj żeby później przy sprawozdaniu nie wliczać kwoty za wniosek, bo to jest korekta.
KDR1

Napisano: 11 paź 2016, 7:06

Dziękuję za odpowiedź, właśnie mam taki problem,że od razu przy odbiorze przesyłki anulowałam tę karte i teraz nie mam opcji żeby zrobić koretke tylko od razu zamówić :/..
OPS0101

Napisano: 17 paź 2016, 12:07

No właśnie... Ja mam tak samo. Nie ma możliwości edycji danych. Ikonka z ołówkiem jest nieaktywna.
Aagaa

Napisano: 18 paź 2016, 12:34

należy potwierdzić zamówienie, a następnie będzie mozliwość korekty i edycji danych
cococh



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x