W przesyłce z KDR przysłali kartę anulowaną, co robicie? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 23 cze 2025, 13:20

Cześć,
czy ktoś miał taka sytuację, że w przesyłce z kartami przysłali też kartę anulowaną z uwagi na błąd w imieniu (Andzelika to poprawne imię i ta karta przyszła, ale też na imię Andrzelika - bo tak zostało wprowadzone w innej gminie i przy wybieraniu osoby przy zamówieniu system zaciągnął błędne imię. Karta została anulowana po kilku minutach od zamówienia i ponownie zamówiona na właściwe imię.

W systemie status karty tradycyjnej i elektronicznej na imię Andrzelika jest ANULOWANA.

Czy potwierdzić w systemie odbiór przesyłki czy może coś jeszcze zrobić?
Uważam, że tej anulowanej karty nie powinni wyprodukować i wysłać.

Co Wy na to?
kasiao
Stażysta
Posty: 180
Od: 02 kwie 2019, 13:02
Zajmuję się: Profilaktyka, analizy


Napisano: 23 cze 2025, 13:44

Małe sprostowanie, w systemie SIKDR, odbiór przesyłki, karta widnieje z adnotacją: karta anulowana/unieważniona w trakcie produkcji.
kasiao
Stażysta
Posty: 180
Od: 02 kwie 2019, 13:02
Zajmuję się: Profilaktyka, analizy



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x