wdrożenie 500+ - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 25 lut 2016, 12:21

dostaliśmy pieniądze 50 000 zł na wdrożenie 500+. Proszę o podpowiedź na jakie paragrafy mam to przyjąć do planu finansowego.
karolek18


Napisano: 25 lut 2016, 12:49

my też dostaliśmy na wdrożenie a dzień później zwiększenie planu na całość. zadzwoń do UW czy nie mają dla ciebie zwiększenie planu, to wtedy rozpiszesz sobie całą dotację. ja dała na
4010, 4110, 4120, 4210, 4260, 4300, 4360, 4410, 4700, może też 4270
Miłka

Napisano: 25 lut 2016, 13:12

my dostaliśmy 19.02.2016 dotację, myślisz że jeszcze mogą mieć dla nas zwiększenie?
karolek18

Napisano: 25 lut 2016, 13:32

a masz już pismo na przyznanie tej dotacji? u mnie bez pisma nie wprowadzą planu. jak masz pismo z UW to pisz do gminy o zwiększenie palnu
Miłka

Napisano: 25 lut 2016, 13:39

no właśnie mam pismo z UW i nie wiem na jakie rozdziały to dać (zastępuje gł.księg.) dlatego podpytuję. Czyli widzę że na wynagrodzenia też z tego muszę dać? A to wynagrodzenie to mam obliczyć tylko na jeden miesiąc ( w piśmie jest, że są to środki na kwiecień)?
karolek18

Napisano: 25 lut 2016, 15:32

no to jak masz pismo, to tam powinno być napisane w jakim rozdziale. ja mam wpisany 85295. zawsze jest podany rozdział.
Miłka

Napisano: 25 lut 2016, 19:21

Ja nam na 85295. Mam tylko pytanie czy u was księgowi mają coś w ramach tego dostać? bo ja boje sie ze wszyscy u nas dostana dodatki tylko nie ksiegowa.
Milla

Napisano: 26 lut 2016, 10:22

nasza kierownik wypomniała, że księgowa również powinna mieć dodatek, w końcu będą to dodatkowe dokumenty. a sprawdź sobie taki wyciąg bankowy. 3 dni odhaczania :shock:
Miłka



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x