Weryfikacja danych w CBB - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 30 cze 2020, 7:55

przy weryfikacji CBB u nowo narodzonego dziecka wychodzi komunikat "Nie odnaleziono podanej tożsamości". Czy w takiej sytuacji wydajecie informacje przyznającą 500+?
mmmz
Praktykant
Posty: 24
Od: 15 kwie 2016, 7:16
Zajmuję się:


Napisano: 30 cze 2020, 12:34

Często mam taki komunikat w przypadku nowych osób. Jutro rano ponownie zweryfikuj daną osobę według następujących kroków: weryfikacja - Emp@tia- zakładka weryfikacja - weryfikacja tożsamości w CBB. Po zweryfikowaniu tożsamości w CBB analogicznie robisz weryfikacje pobierania świadczeń w innych Jednostkach terenowych i powinno być ok.
mikaa
Stażysta
Posty: 184
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 30 cze 2020, 12:38

To takie weryfikowanie na "piechotę", ale działa i to się liczy. Moje koleżanki z świadczeń rodzinnych nawet nie zauważyły po zweryfikowaniu, że pojawia się komunikat "Nie odnaleziono podanej tożsamości" (nie drukują informacji CBB i to dlatego) i przyznawały świadczenia. Gdy im powiedziałam to były bardzo zdziwione, teraz już śledzą komunikaty i jest ok.
mikaa
Stażysta
Posty: 184
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 30 cze 2020, 13:10

już tak próbowałam i nie wychodzi. i teraz nie wiem czy mogę bez tego wydać informację?
mmmz
Praktykant
Posty: 24
Od: 15 kwie 2016, 7:16
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x