PaulinaAmela pisze: ↑11 sie 2021, 12:06Wniosek wpłynął w sierpniu w wyniku błędu banku. Dostawca programu wysłał mi email z takim komunikatem: W miesiącu czerwcu 2021r. jeden z banków wysyłał wnioski o świadczenia wychowawcze w starej strukturze pliku co wiązało się z niedostarczeniem ich do państwa jednostek z empatii. MRiPS podjęło decyzję, aby wszystkie wyżej wymienione wnioski zostały Państwu przekazane w nieaktualnej strukturze. W związku z tym, aby odebrać i zaczytać powyższe wnioski należy dokonać tych operacji na nowej wersji systemu. Wobec tego istnieje możliwość, że w sierpniu 2021r. mogą odebrać Państwo wnioski beneficjentów, które zostały wysłane przez nich drogą elektroniczną w czerwcu 2021.
Ja bym uznała, że wniosek jest czerwcowy. Przyznała za czerwiec i odmówiła wszczęcia postępowania na okres od lipca 2021r. do maja 2022r. w związku z tym, że na ten okres jest wydane rozstrzygnięcie