Proszę o pomoc jak postapić gdy strona wnioskuje elektronicznie o karte tradycyjna i elektroniczna gdzie tradycyjną już ma a za elektroniczną nie dostarcza opłaty i najgorsze, że drugi tydzień nie odbiera telefonu. Co w takiej sytuacji? Czy pisać o uzupełnienie wniosku czy jak???
Powołać się na art. 64 par. 2 KPA i wezwać stronę do uzupełnienia braków formalnych w postaci uiszczenia opłaty w konkretnej wysokości na konkretne konto oraz przedłożenia potwierdzenia dokonania wpłaty.
Poinformować, zgodnie z ustawą o KDR, że jeżeli zachodzą szczególnie uzasadnione okoliczności, w szczególności dotyczące sytuacji materialnej lub zdrowotnej rodziny wielodzietnej, wójt/burmistrz/prezydent może, na umotywowany wniosek, zwolnić członka rodziny wielodzietnej z ponoszenia opłaty. W takiej sytuacji wniosek o zwolnienie z opłaty za II formę KDR należy złożyć do (wskazać gdzie konkretnie).
Zakreślić termin uzupełnienia braków formalnych, nie krótszy niż 7 dni do daty dostarczenia pisma.
Pouczyć, że nieuzupełnienie braków formalnych w wymaganym terminie spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.