Napisano: 19 mar 2018, 23:22
Ciągnąć dalej ten temat proszę o rozjaśnienie:
Sytuacja jest następująca:
wniosek o 500+ (z kwietnia 2016) wysłany o ustalenie koordynacji do Rops.
Dziś odebrano pismo na epuap. Data na piśmie 16.03.2018 r.)
treść:
"...wezwanie wnioskodawcy zamieszkałego na terenie Państwa gminy do złożenia wyjaśnień oraz dokonania czynności związanych z toczącym się postępowaniem. ... Prosimy o pilne przekazanie ww. informacji do MUW, w terminie do 14 dni od otrzymania niniejszego pisma."
koniec (nic tu nie ma o 30 dniach)
Moje pytanie:
-wiadomość odebrana na epuap 19.03.2018 r.
-dnia 20.03.2018 r. wysyłam wezwanie (gdyż załóżmy nie uda mi się dodzwonić do strony)
Art. 64. § 2 (Jeżeli podanie nie spełnia innych wymagań ustalonych w przepisach prawa, należy wezwać wnoszącego do usunięcia braków w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż siedem dni, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania)
-strona mimo iż wezwanie zostało przez nią podpisane/odebrane nie donosi na czas dokumentu/ nie wypełnia stosownych oświadczeń.
Czy na tym etapie kończymy u siebie działać i powiadamiamy Wojewodę, że nie udało się uzyskać wymaganych dokumentów?
Jakie macie ustalenia na ten temat?
"W życiu zwycięża tylko głupi; mądry widzi przed sobą zbyt wiele trudności i traci pewność siebie zanim zacznie działać."
Erich Maria Remarque