
Nie miałam takiej sytuacji jeszcze, więc chciałabym się Was poradzić jak postąpić, otóż…
otrzymałam dziś telefoniczną informację od zarządcy, że są takie dwa ananaski, co nie zapłaciły czynszu za czerwiec (to są ananaski tego typu, że stale mają z tym problem, ale ja oficjalnie tego nie wiem, bo pomimo informacji na decyzji oraz moich przypomnień o informowaniu mnie o zadłużeniach zarządca tego nie robił) a teraz postanowił to zrobić.
Zgodnie z art. 7 pkt. 11 powinnam wstrzymać wypłatę dodatku mieszkaniowego ale czy mogę najpierw wysłać do tych osób informację o wstrzymaniu wypłaty do czasu uregulowania zaległości np. w terminie 7 dni od otrzymania informacji a jeżeli to będzie nie skuteczne to wstrzymać wypłatę ?
Dziwnie u tego zarządcy tez jest rozwiązana płatność ponieważ na umowie ma termin do 7 dnia każdego miesiąca a na fakturze, którą wystawiają dają 14 dni. Jednak te osoby żadnego z tych terminów nie dotrzymały.
Jeszcze kwestia list wypłat za ten miesiąc … czy mogę do 10 zrobić tak jak dotychczas dla wszystkich a te dwie osoby usunąć z list i poczekać na uregulowanie zależności i wtedy w lipcu im wypłacić dodatek ?
Myślę, że oni pomimo tej zaległości wystraszą się troszeczkę i to uregulują dlatego w pierwszej kolejności pomyślałam o takiej „ostrej” informacji do nich no ale chciała bym wiedzieć jak Wy u siebie postępujecie ? i może ktoś by mógł udostępnić mi wzór takiej informacji bądź ostatecznie wzór decyzji wstrzymującej.
Z góry dziękuję za pomoc a zawsze pomagacie bardzo trafnie i ratujecie w opresjach (bo jak ktoś mało doświadczony to są to właśnie urzędnicze koszmarki
