wstrzymanie,wznowienie-informacja do zarządcy? - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 27 lut 2024, 8:54

Witam, jak to u Was funkcjonuje? Czy do zarządcy przekazujecie kopie decyzji o wstrzymaniu czy wznowieniu czy informacje? w końcu w udm jest mowa o informacji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego przy decyzji przyznającej (okres, wysokość) a nie innej.
dzięki, pozdrawiam
jolasz
Stażysta
Posty: 85
Od: 06 sty 2021, 13:05
Zajmuję się: DM


Napisano: 27 lut 2024, 9:43

jolasz pisze:
27 lut 2024, 8:54
Witam, jak to u Was funkcjonuje? Czy do zarządcy przekazujecie kopie decyzji o wstrzymaniu czy wznowieniu czy informacje? w końcu w udm jest mowa o informacji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego przy decyzji przyznającej (okres, wysokość) a nie innej.
dzięki, pozdrawiam
wysyłam informację o wygaszeniu decyzji nr.....imię nazwisko adres...od kiedy dodatek był przyznany i że np od kolejnego miesiąca stwierdza sie wygaśnięcie decyzji, ale nie piszę z jakiego powodu
:-)
VIP
Posty: 3532
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE

Napisano: 27 lut 2024, 10:32

dziękuję za informację:)
jolasz
Stażysta
Posty: 85
Od: 06 sty 2021, 13:05
Zajmuję się: DM



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x