wydatki zatwierdzone przez zarzadcę - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 25 kwie 2014, 13:00

Witam!
Mam takie oto pytanie:
Jeżeli wniosek o DM zatwierdza zarządca lokalu -również zatwierdza wydatki na ten lokal typu: czynsz, zimna woda, ale wydatki za wywóz nieczystości stałych wnioskodawca opłaca do urzędu gminy, więc zarządca nie wpisuje tego wydatku we wniosku o DM. Na podstawie rachunku za wywóz nieczystości stałych sama biorę go pod uwagę przy podsumowaniu wydatków. Nie jestem pewna czy to właściwe postępowanie. Bardzo proszę o pomoc.
A co w przypadku jeżeli ktoś ma zaległości w opłacie za wywóz nieczystości stałych. Zarządca nie posiada takich informacji bo opłata za to idzie do urzędu gminy. Czy to urząd powinien poinformować o zaległościach, a ja powinnam wstrzymać wypłatę DM?
sk850411
Praktykant
Posty: 1
Od: 25 kwie 2014, 12:41
Zajmuję się:


Napisano: 28 kwie 2014, 8:09

Moim skromnym zdaniem najlepiej by zarządca potwierdził jedną sumaryczną kwotę. Nie widzę istotnych przeszkód, a miejsca na wniosku nie ma zbyt wiele.

Jeśli zaś chodzi o zaległości, to w tym przypadku to wójt (jego urząd) powinien monitorować sytuację wespół z zarządcą i w miarę potrzeb powinni sobie nawzajem przekazywać informacje, na początek może wystarczyć telefonicznie, póki nie nazbiera się na wstrzymanie dodatku. Do kwot od zarządcy wójt dokłada swoje.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x