wynagrodzenie z praktyk uczniowskich - Dodatki mieszkaniowe

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 24 kwie 2014, 14:36

Witam! Mam wniosek od pana X, którego córka ma płatne praktyki w szkole zawodowej. Pan X składa kolejny wniosek (poprzednio odmowa) i tu pojawia się moja wątpliwość
1. poprzednio dołączył mi zaświadczenie z praktyk, gdzie księgowy wypisał błędnie, iż praktykantka uzyskała przez 3 miesiące 137,23 zł. łącznie. Jest to oczywiście błąd, niemożliwe jest żeby dziewcze zarabiało miesięcznie mniej niż 40 zł!? jak mam potraktować, jeśli doniesie mi ponownie błędne zaświadczenie? poprosić o poprawne wypełnienie?? nie jestem księgową, ale wiem mniej więcej ile wynosi wynagrodzenie uczniowskie, i nie jest to 40 zł miesięcznie!

2. ponadto nurtuje mnie jeszcze jedna wątpliwość, co mam zrobić jeśli pan X posiada prawo: własność innego lokalu mieszkalnego. Nie opłaca on żadnego czynszu z tego tytułu, płaci jedynie podatek, którego nie ujmuję w opłatach ponoszonych za mieszkanie. Czy w takiej sytuacji porównuję do stawek gminnych i przyjmuję stawkę gminną za metr?? Jest to jak już wspomniałam własność innego lokalu mieszkalnego!!
Gość

Napisano: 25 kwie 2014, 9:33

1. Przyjąć jak jest, chyba że znajdą się bardziej konkretne podstawy wątpliwości. Ja tam na razie nie widzę nic złego.

2. Zaliczyć (w miejsce czynszu) wszelkie udokumentowane koszty zarządu nieruchomością wspólną lub zaliczki na te koszty i to porównać można z czynszem gminnym - ale nie zastępować. Póki konkretnego wydatku zarządca nie potwierdzi lub wnioskodawca w inny sposób nie udowodni, to gmina nie może zaliczyć.
PCW
VIP
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 25 kwie 2014, 10:02

Proszę podpowiedz mi co to znaczy
Gość pisze: Zaliczyć (w miejsce czynszu) wszelkie udokumentowane koszty zarządu nieruchomością wspólną lub zaliczki na te koszty i to porównać można z czynszem gminnym - ale nie zastępować.
1. W jaki sposób się porównuje ale nie zastępuje!?