Przyszła decyzja od Marszałka że koordynacja zachodzi od 01.04.2016 do 16.07.2016 oraz od 14.09.2016 do nadal i mam wypłacić 500. Natomiast od 17.07.2016 do 13.09.2016 nie zachodzi koordynacja i my jesteśmy organem rozstrzygającym. Jak to zrobić ? Mam wydać jakąś decyzję ? Na jaki art. się powołać i czy strona musi coś donosić ?
ja podejmuję zawieszone postępowanie, sprawdzam w zus itd, wzywam do uzupełnienia dokumentów, jeśli czegoś nie ma, obliczam dochód i wystawiam decyzję. W decyzji piszę, że przyznano za okres taki. W uzasadnieniu opisuję wszystko, kiedy jakie pismo było i wpisuję to, co jest w ostatnim piśmie z ROPS.
Przyszła dec z Rops że koordynacja od
13.04.2016 do 26.05.2016
03.06.2016 do 30.08.2016
31.08.2016 do 15.09.2016
w pozostałym zakresie mam wydać decyzję i moje pytanie - całą 500 wypłacam za kwiecień, maj, czerwiec i wrzesień???? bo nie wiem jak wydać....