Wysokość stypendiów,a większy zasiłek rodzinny - Stypendia

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 12 lis 2016, 8:57

Napisałam kilka decyzji do końca roku na kwotę , która po wzroście zasiłku rodzinnego od listopada zgodnie z ustawą o systemie oświaty jest za mała o 3 zł. Co teraz zrobić? Napisać decyzję zmieniającą? Co podać w uzasadnieniu? Proszę o pomoc.
Rico
Stażysta
Od: 12 lis 2016, 8:49
Zajmuję się: stypendia szkolne, dodatki mieszkaniowe

Napisano: 14 lis 2016, 10:17

Proszę o pomoc co napisać w uzasadnieniu decyzji zmieniającej?
Rico
Stażysta

Napisano: 15 lis 2016, 12:48

Czyli źle przeliczyłaś wysokość miesięczną stypendium tak??? Jeśli tak to hmmm w uzasadnieniu oprzyj się, iż ze względu na zmianę wysokości z.rodzinnych wrzesień-październik 2016r. wynosiły tyle a od 01.11.2016r. tj 124 zł i do listopada zmiana wysokości stypendium
kiki 15

Napisano: 18 lis 2016, 13:23

Dzięki za odpowiedź. Właśnie źle przeliczyłam. Zajmuję się od dwóch miesięcy. Napisałam decyzję zmieniającą tak jak mi poradziłaś. Dzięki.
Rico
Stażysta

Napisano: 23 lis 2016, 15:55

Witam, proszę o pomoc! Wydajemy decyzje na stypendium od IX do XII w listopadzie, za miesiące wrzesień - październik był brany dochód z sierpnia i sprawa jest jasna, natomiast za miesiące listopad-grudzień ponownie przeliczyliśmy dochód na podstawie zapisu z ustawy o świadczeniach rodzinnych nie mając pod to dokumentu od strony lub też informacji o zwiększeniu lub zmniejszeniu dochodu strony. Po prostu sami przeliczyliśmy dochód na podstawie wzrostu zasiłków od 1 listopada 2016r.
(Nie mieliśmy do tego prawa...?) jak odkręcić taką sytuację??? Płatność do końca listopada (suma za 4 miesiące idzie jednorazowo), więc chyba musimy wypłacić, bo za późno na wszczynanie innej procedury.... Ale teraz, czy zrobić decyzję zmieniającą, czy jak....???
Miko1111

Napisano: 25 lis 2016, 10:38

Pomóżcie.