Napisano: 09 mar 2015, 21:19
Och jak w tych małych ops mało wiecie, macie małe doświadczenie, nie ma się co dziwić, że głupoty robicie. Idźcie na szkolenie jak najprędzej z kpa.
A gdzie znajomości z innymi ops, aby można było dopytać o trudne sprawy? Odpowiadając na pytanie informuję, że postępowanie administracyjne można umorzyć tylko wtedy, gdy świadczeniobiorca zmarł, zrezygnował z pomocy sam lub złożył wniosek w tym samym miesiącu na ten sam cel. W innym przypadku należy wydać decyzję. W tym konkretnym decyzję odmowną powołując się na brak współpracy, art. 11 ust.2 ups. Przed wydaniem decyzji wizyta socjalnego w domu raz - notatka służbowa że świadczeniobiorcy nie było, wizyta w domu dwa - notatka służbowa że świadczeniobiorcy nie było, wezwanie na wywiad środowiskowy z podanym konkretnym terminem ale najlepiej nie, tj. takie wezwanie aby świadczeniobiorca sam zgłosił się w terminie 7 dni od otrzymanego wezwania i ustalił termin wywiadu. Wezwanie wysłać ze zwrotką. Jeżeli w terminie 7 dni od daty doręczenia wezwania świadczeniobiorca nie zgłosi się to 8 dnia wydać decyzję odmowną i wysłać ze zwrotką. Jeżeli się zgłosi to ustalić termin wywiadu niezwłocznie i w zależności od tego co ustalono na wywiadzie i jakie zebrano dokumenty wydać decyzję. Takich spraw mam bez liku i to m.in. wygranych w SKO i WSA