brodafix docieka jak prawidłowo wydać decyzję wygaszającą ot co .
brodafix uzyskał informację od zarządcy nieruchomości ( wpłynęło także pismo od samego wnioskodawcy , co stanowi podstawę do wygaszenia decyzji), że wnioskodawca zapłacił za okres, do którego zamieszkiwał w przedmiotowym lokalu tj. właśnie za 16 dni maja ( ni mniej ni więcej ) . Nie wiem skąd PCW wziął informację , że wnioskodawca miał zapłacić 100% czynszu skoro od samego początku mojego wpisu nie było o tym mowy !
poza tym przepis art. 7 ust 10 jest nie ma zastosowania do tej sytuacji .... więc nie wiem po co mam go czytać ?
mam konkretny przypdek więc prosiłbym o konkretną odpowiedź a nie jakieś dywagacje na okrągło ...
poza tym kto tu docieka rozliczeń pomiędzy zarządcą a wnioskodawcą ??? skoro mam konkretny stan faktyczny- czarno na białym!