ZAROBKI W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY

Wybrane tematy:
ŚDS a wywiady środowiskowe po 15.11.2021 JAK LICZYĆ FREKWENCJĘ W KLUBIE SENIORA Obok Lasu - dom opieki dla osób starszych Czy mogę skierowac do ŚDS klub seniora - czy może tam być oddelegowany pracownik socjalny OPS? ŚDS- likwidacja odpłatności a waloryzacja
ODPOWIEDZ
~Magda

Re: ZAROBKI W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY

Post autor: ~Magda »

Czy orientujecie się ile zarabia kierownik Waszej placówki? Jaka jest różnica wynagrosdzenia kierownik - terapeuta? Tak mniej więcej?
~Patrycja

Post autor: ~Patrycja »

Pracuję jako terapeuta zajęciowy śds w małej miejscowości, zarabiam 1040 zł na rękę. Mam wykształcenie wyższe pedagogiczne i zrobiłam studia podyplomowe z zakresu terapii zajęciowej. Szans na podwyżki u nas nie widać, a wręcz przeciwnie. Jesteśmy ciągle zastraszani urlopami bezpłątnymi albo zwolnieniami na jakiś czas, bo ciągle nie ma pieniędzy. Za wycieczki nadgodzin nie ma. Zero motywacji do pracy:(
~Patrycja

Post autor: ~Patrycja »

A kierownik naszej placówki zarabia około 2500 na rękę plus różne dodatki.
~hania

Post autor: ~hania »

I nie będzie lepiej. Uciekajcie z ŚDS-ów.
~Elwira

Post autor: ~Elwira »

teraz po tych zmianach z nowej ustawy jest jeszcze gorzej zwolniono kilku pracowników, mamy więcej pracy ponieważ nie wszyscy pracują na pełen etat, a każdy ma grupę 5 osób więc kiedy kogoś nie ma mam większą grupę a kierownik tylko nam papierkowej pracy dokłada, wtrąca się i sieje zamęt, obgaduje innych pracowników licząc że nas skłóci, atmosfera jejs nieciekawa
~ agata

Post autor: ~ agata »

współczuje, u nas jest ciężko, pracowników sporo, o zwolnieniach nie ma mowy. Zaniżyliśmy jakość usług, w sprawach terapii kierownik nie interweniuje i dobrze. Czemu pozwoliliście na taki układ z kierownikiem?. Nie jest zła, nie pomaga i nie przeszkadza.
~aga

Post autor: ~aga »