ZAROBKI W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY
Re: ZAROBKI W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY
Czy orientujecie się ile zarabia kierownik Waszej placówki? Jaka jest różnica wynagrosdzenia kierownik - terapeuta? Tak mniej więcej?
Pracuję jako terapeuta zajęciowy śds w małej miejscowości, zarabiam 1040 zł na rękę. Mam wykształcenie wyższe pedagogiczne i zrobiłam studia podyplomowe z zakresu terapii zajęciowej. Szans na podwyżki u nas nie widać, a wręcz przeciwnie. Jesteśmy ciągle zastraszani urlopami bezpłątnymi albo zwolnieniami na jakiś czas, bo ciągle nie ma pieniędzy. Za wycieczki nadgodzin nie ma. Zero motywacji do pracy:(
A kierownik naszej placówki zarabia około 2500 na rękę plus różne dodatki.
I nie będzie lepiej. Uciekajcie z ŚDS-ów.
teraz po tych zmianach z nowej ustawy jest jeszcze gorzej zwolniono kilku pracowników, mamy więcej pracy ponieważ nie wszyscy pracują na pełen etat, a każdy ma grupę 5 osób więc kiedy kogoś nie ma mam większą grupę a kierownik tylko nam papierkowej pracy dokłada, wtrąca się i sieje zamęt, obgaduje innych pracowników licząc że nas skłóci, atmosfera jejs nieciekawa
współczuje, u nas jest ciężko, pracowników sporo, o zwolnieniach nie ma mowy. Zaniżyliśmy jakość usług, w sprawach terapii kierownik nie interweniuje i dobrze. Czemu pozwoliliście na taki układ z kierownikiem?. Nie jest zła, nie pomaga i nie przeszkadza.
może trzeba poruszyc naszą sytuację w jakiejs prasie albo tv?jesli nauczyciele mogą to dlaczego nie my ?może za duzo gada się i tyle a z samego gadania nie ma nic,bo...niekładziemy sie na przejsciach dla pieszych nie stoimy pod sejmem to nas tak traktują, a może trzeba założyć zwiazki zawodowe z tego co widzę jest nas duzo w całej polsce proponuję żeby kazdy kto pisze podpisywał sie z jakiego jest miasta ja jestem z Krakowa zarabiamy 1360zł na rękę i...zadnych dodatków=0 po 16 latach pracy....jak żyć...?
Witam!!!
Do AGI w jakich strukturach pracujesz? Czy w jednostce organizacyjnej samorządu czy w stowarzyszeniu.