My tak własnie robimy. Jako, że jednym z wnioskodawców jest nasz pracownik, to muszę każdego roku wysyłać wszystkie dokumenty dotyczące AS-a. I takie było wskazanie PFRON-u, więc w 2015 roku pierwsze zarządzenie dotyczyło ustalenia zasad dofinansowania i komu zadanie zostało powierzone. Później była jakas zmiana PFRON-u (chyba chodziło o wydłużenie terminu przyjmowania wniosków z Modułu II, a może coś innego - nie pamiętam) i w związku z tym, że te zmiany wprowadziłam do "Zasad...", to musiało być zarządzenie o ich wprowadzeniu. Kolejne dotyczyło sposobu podziału kasy dla studentów w semestrze letnim. Po skontrolowaniu całej dokumentacji As-a, okazało się, że w kilku miejscach miałam jakieś błędy, które miałam skorygować z wnioskodawcami w formie oświadczeń i to tez musiałam zapisać w formie zarządzenia i dorzucić wzory tych oświadczeń. I ostatnie dotyczyło sposobu podziału kasy dla studentów w semestrze zimowym.