Zasiłek celowy (określony przypadek) - przyznać czy nie? - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 03 sty 2016, 20:59

Witam!
Wale prosto z mostu - jestem studentem pracy socjalnej i na zaliczenie przedmiotu muszę napisać decyzję administracyjną odnośnie przyznania/odmowy zasiłku, w moim przypadku celowego. Przypadek oczywiście zmyślony, żeby nie było, który brzmi nastepująco:
Pani Aneta Zając złożyła 2.08.2015r. wniosek o pomoc na zakup leków. Do wniosku dołączyła recepte wraz z oszacowaną przez farmaceutę ceną leków (125zł) Pracownik socjalny udał się do domu wnioskodawczyni i 12.09 przeprowadził wywiad środowiskowy, W ramach wywiadu stwierdzono, ze Aneta Zając zamieszkuje wraz ze swoją dorosłą córką Eweliną, która prowadzi odrębne gospodarstwo domowe i utrzymuję się z wynagrodzenia za pracę w wysokości 2700zł. Aneta Zając uzyskuję comiesieczną rente w wys. 510zł. z której 100zł przeznacza na spłatę zadłużenia mieszkania. Ponadto ponosi ona comiesięczne wydatki na utrzymanie mieszkania w wysokości 350zł(czynsz, woda, prąd) Mieszkanie wnioskodawczyni jest skromnie urządzone, posiada jednak niezbędne wyposażenie. W lipcu 2015r. Aneta Zając uzyskała zasiłek celowy na jedzenie w wysokości 100zł oraz na zakup obuwia letniego 70zł. Miesznia strony wymaga remontu ze względu na nieszczelne okna, strona zaoszczędziła 1000zł na ten cel.
Moje rozkminy to:
1. kryterium dochodowe na osobę samotnie gospodarującą (tak przyjąłem chociaż miałem wątpliwości) to AKTUALNIE 634zł, lecz przed 01.10.2015r wynisiło 542zł.
2. 02.08.2015 - data złożenia wniosku; 12.09.2015 - data przeprowadzenie wywiadu... nie wiem czy się czepiam, ale wyczytałem gdzieś kiedyś, że pracownik socjalny ma 14 dni od daty wniosku na przeprowadzenie wywiadu...
3. Dochodu córki nie wliczam.
4. Oszczędności w wysokości 1000zł też nie wliczam, chociaż miałem pewne wątpliwości czytając różne opinie na forach.