zasiłek pielęgnacyjny - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 30 maja 2014, 9:26

Witam jestem nowa w świadczeniach pomóżcie proszę. Babka pobierała zasiłek pielęgnacyjny a od tego miesiąca dokładnie 07.05. umieszczono ją w DPS w innej gminie. Co robię? Uchylam decyzję bo ma płacić ops według właściwości zamieszkania? Przesyłam tam dokumenty w sensie wniosek w oryginale i ksero decyzji?
A jeśli kobieta ma opiekuna prawnego bo jest całkowicie ubez. to płacę bo on mieszka na terenie naszej gminy?
świeża

Napisano: 30 maja 2014, 10:32

acha a powiedzcie co w przypadku ZOL-u kiedy ktoś ponosi koszty utrzymania? Proszę odpowiedzcie
świeża

Napisano: 30 maja 2014, 10:49

W przypadku ZOlu nawet jesli jest w innej gminie to my dalej płacimy zasiłek bo osoba nie zmieniła miejsca zamieszkania, przebywa w ZOLu w celach leczniczych. jeśli chodzi o DPS to jesli opiekun prawny mieszka na terenie naszej gminy to wskazuje nam konto DPS na które przelewamy 70 % zasiłku pielęgnacyjnego, a resztę dla osoby niepełnosprawnej na konto lub przekazem.
Olala
Praktykant
Od: 11 kwie 2014, 9:45
Zajmuję się:

Napisano: 30 maja 2014, 12:39

Dzięki Olala, proszę niech się jeszcze ktoś wypowie
świeża

Napisano: 30 maja 2014, 12:47

Olala pisze:W przypadku ZOlu nawet jesli jest w innej gminie to my dalej płacimy zasiłek bo osoba nie zmieniła miejsca zamieszkania, przebywa w ZOLu w celach leczniczych. jeśli chodzi o DPS to jesli opiekun prawny mieszka na terenie naszej gminy to wskazuje nam konto DPS na które przelewamy 70 % zasiłku pielęgnacyjnego, a resztę dla osoby niepełnosprawnej na konto lub przekazem.
ja nie dzielę 70/30 .. całość wysyłam na wskazane konto
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
ewalu
Awatar użytkownika
VIP
Od: 12 maja 2011, 15:17
Zajmuję się: