zbiór centralny - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 14 lip 2015, 10:01

przy robieniu zbioru w programie mam info: przed dodaniem zbioru należy uzupełnić dane jednostki wpisując na zakładce RW co najmniej adres mail, nr telefonu .. jak to zrobić ?
ja :)


Napisano: 14 lip 2015, 10:09

czy nie mieliście podobnego problemy? nie bardzo wiem gdzie to poprawić
ja :)

Napisano: 14 lip 2015, 10:17

na jakim programie działasz jak na sygnity to pomogę ?
PumaXXXX

Napisano: 14 lip 2015, 10:23

tak sygnity
ja :)

Napisano: 14 lip 2015, 10:27

Administracja -> Aktualne parametry systemowe
Wybierasz odpowiedni moduł aplikacji i moduł danych i uzupełniasz brakujące dane.
mops2

Napisano: 14 lip 2015, 10:31

nie wiem jakoś źle wpisuje nr telefonu bo dalej mam info aby poprawnie wpisac nr telefonu
ja :)

Napisano: 14 lip 2015, 10:34

Użytkownicy- wybierasz siebie i uzupełniasz sobie nr. telefonu.
PumaXXXX

Napisano: 14 lip 2015, 10:41

jest ok dzięki bardzo za pomoc
ja :)

Napisano: 14 lip 2015, 11:33

U mnie wszystkie parametry wypełnione, ten nr tel o którym pisaliście również i nadal nie idą zbiory- komunikat nadal o uzupełnieniu danych w module RW. Czy ktoś ma podobnie??
ankas

Napisano: 15 lip 2015, 9:10

My również mamy problem z nr telefonu. Czy mógłby ktoś napisać wzór jak go wpisać.
J.;



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x