zbiór centralny- jak pozbyć się walidacji - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 16 sty 2019, 15:14

zrobiłam zbiór centralny ze świadczeń rodzinnych , i wystąpiła mi twarda walidacja
Kod walidacji: SR/KT-1.11 Występuje skład rodziny nie powiązany z żadnym wnioskiem.
Ilość wystąpień: 6
Rodzaj walidacji: twarda
Szczegóły

idRodzina28529-idOsoby1230
idRodzina28529-idOsoby1231
idRodzina28529-idOsoby1232
idRodzina28563-idOsoby29985
idRodzina28563-idOsoby3886
idRodzina28563-idOsoby2093


jak mogę to poprawić w programie SYGNITY , ( KIEDYŚ DAWNO TEMU INFORMATYK , KTÓREGO JUŻ NIE MA U NAS W OŚRODKU, COS ROBIŁ W PROGRAMIE
karola ops
Starszy referent
Posty: 544
Od: 14 mar 2017, 10:17
Zajmuję się: niczym


Napisano: 16 sty 2019, 15:22

raczej nic nie zrobisz sama, pisz do producenta oprogramowania
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20545
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 17 sty 2019, 9:29

nie wiem na jakim programie pracujesz ..... u mnie jest opcja wyszukiwania w zbiorze centralnym i po wpisaniu idRodziny czy idosoby --- podaje nazwisko. Można wtedy wejść w dane rodziny i ewentualnie sprawdzić jaki jest błąd we wniosku czy w składzie rodziny. Mogło sie zdarzyć, że jeżeli w rodzinie jest SZO czy ZDO to program mógł dorzucić jakąś babcię czy dziadka do wniosku o zas. rodz. albo nie wpisane jest pokrewieństwo z niepełnosprawnym we wnioskach do SZO
~o~
VIP
Posty: 3813
Od: 08 mar 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 17 sty 2019, 9:31

Sorki....dopiero doczytałam że masz sygnity.....niestety nie znam tego programu.
~o~
VIP
Posty: 3813
Od: 08 mar 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 17 sty 2019, 9:48

Rozwiązanie;

Zostało umieszczone przekodowanie:
2-5.0_DPP162_03_Poprawa_Instancji_Dec.zip

Przekodowanie należy wykonać wg następującej instrukcji:
1. Pobrać paczkę i rozpakować w dowolnym miejscu na serwerze tak aby np. powstał folder "Przekod" wraz z zawartością.
2. Wylogować się z SR i zastopować serwer aplikacyjny Jboss
3. Wykonać kopię bezpieczeństwa bazy danych
4. Uruchomić plik "run.bat" znajdujący się w folderze "Przekod" w celu wywołania przekodowania. Odczekać na wynik działania przekodu.
5. Uruchomić serwer aplikacyjny Jboss, zalogować się do SR i zweryfikować poprawność działania SR pod kątem zgłoszonego problemu.
6. Usunąć pliki przekodu, gdyż nie będą już więcej potrzebne.
7. Wykonać ponownie zbiór centralny i wczytać do aplikacji CAS.
KRM
Stażysta
Posty: 53
Od: 22 paź 2018, 14:39
Zajmuję się: ŚW I ŚR

Napisano: 17 sty 2019, 14:34

pewnie nie masz wgranej nowej aktualizacji, miałam ten sam problem w III kwartale
ann_mat
Praktykant
Posty: 43
Od: 19 lis 2018, 15:07
Zajmuję się: Świadczenia rodzinne i Fundusz alimentacyjny

Napisano: 17 sty 2019, 14:42

miałam z 10 stycznia 2019 r.,
karola ops
Starszy referent
Posty: 544
Od: 14 mar 2017, 10:17
Zajmuję się: niczym


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x