Zbiór centralny - pomocy twarde walidacje

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 11 paź 2019, 13:36

Pracuje na sygnity i mam wgrana najnowszą wersję 2.10.8 po wczytaniu zbioru do cas występują twarde walidacje:

Liczba błędów: 2

1: cvc-pattern-valid: Value '' is not facet-valid with respect to pattern '[email protected]+' for type 'Email'.

2: cvc-type.3.1.3: The value '' of element 'EMAIL' is not valid.
Proszę pomóżcie bo nie mam już siły do tego zbioru, to jakaś masakra.
dotin
Praktykant
Posty: 22
Od: 12 wrz 2017, 20:24
Zajmuję się: Sw/ Sr/ FA


Napisano: 14 paź 2019, 12:36

ja mam ten sam problem :(
dotin czy udało Ci się go rozwiązać?
agmis
Praktykant
Posty: 9
Od: 04 sty 2018, 12:32
Zajmuję się: Śr/ Św/ FA

Napisano: 21 paź 2019, 8:10

Mam ten sam problem jak to poprawić ?
referent444
Stażysta
Posty: 154
Od: 29 sie 2016, 7:53
Zajmuję się:

Napisano: 21 paź 2019, 14:15

Sprawdź najpierw czy masz swój e-mail wpisany w administracji...
nowa26
Praktykant
Posty: 42
Od: 09 mar 2018, 9:36
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 22 paź 2019, 13:50

ja miałam,
miałam źle wpisany e mail u wnioskodawcy brakowało części po @.
Sprawdź szczegóły walidacji, po numerze znajduje się osobę w zbiorze centralnym, a następnie poprawia się dane w zbiorze osób. Później (ok 4 godziny) zbiór centralny trzeba poprawić i ponownie przesłać.
Najlepiej konsultować się z informatykiem czy hepdeskiem swojego systemu dziedzinowego.
Mysza
Praktykant
Posty: 9
Od: 26 kwie 2018, 10:54
Zajmuję się: ŚW


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny