źle wprowadzone dane - SYGNITY - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 23 lut 2017, 13:43

mam źle wprowadzone dane z wniosku.
Decyzja wydana już dawno a dopiero teraz wyłapano na liście wypłat, że osoba ma adres nie z rejonu gminy. Co teraz? Czy to będzie wyskakiwało jako błąd np w zbiorze centralnym i ważyło na zgodność procentową?
Chyba przez niedopatrzenie w systemie przyjęto adres zameldowania jako adres zamieszkania. Teraz zastanawiam się czy nawet z terenu gminy nie będzie takich przypadków, że wnioskodawca ma adres zamieszkania w miejscu X a ktoś z członków rodziny w miejscu Y (tej samej gminy lub innej). Czy to będzie duży błąd?
Co teraz zrobić? Wiem, że podobno istnieje możliwość korekty wniosku z poziomu administracji. Mam tam wejść i zmodyfikować poprawnie dane adresowe rodziny i to wystarczy?
Gość


Napisano: 23 lut 2017, 15:30

administracja -> pakiet narzędziowy -> modyfikacja danych wniosku
tam wybierasz wniosek i modyfikujesz dane
Gość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x