ZŁY TYTUŁ WYKONAWCZY
ZŁY TYTUŁ WYKONAWCZY
Witam,
Jestem nowa w tej dziedzinie więc zwracam się o pomoc!
Dostałam informacje od US, że nie wszczynają egzekucji ze względu na źle wystawiony tytuł wykonawczy. ( pieczątka szefa w części G - a tam jej być nie powinno, moja wina i niedopatrzenie). I teraz: czy mogę w jakiś sposób poprawić ten nieszczęśliwie błędnie obstemplowany tytuł? czy już nic nie można z nim zrobić?? Proszę o pomoc !!!
nowa1991
Jestem nowa w tej dziedzinie więc zwracam się o pomoc!
Dostałam informacje od US, że nie wszczynają egzekucji ze względu na źle wystawiony tytuł wykonawczy. ( pieczątka szefa w części G - a tam jej być nie powinno, moja wina i niedopatrzenie). I teraz: czy mogę w jakiś sposób poprawić ten nieszczęśliwie błędnie obstemplowany tytuł? czy już nic nie można z nim zrobić?? Proszę o pomoc !!!
nowa1991
- de Charette
- Administrator
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: ZŁY TYTUŁ WYKONAWCZY
robisz nowy
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Ja też miałam taki przypadek: szef podpisał nie w tej części co trzeba, przysłali mi ten tytuł, prosili przesłać poprawiony odpis Więc wydrukowałam dwa egzemplarze tego samego, wójt podpisał i wysłałam Na razie cisza.
a kto podpisuje tytuły wykonawcze wójt czy kierownik GOP-u ????
dziękuję bardzo! pracuję na sygnity - czyli robię zmianę tamtego źle podpisanego tytułu wykonawczego i odsetki pozostawiam bez zmian czy robię nowe na dzień zmiany tytułu? (jest mi głupio,że pytam o takie rzeczy ale bez żadnego szkolenia i przygotowania zostało powierzone mi to zadanie - masz zrobić i koniec
a nie chcę popełnić nowych błędów)
co do upomnień u mnie podpisywał kierownik z up. wójta

co do upomnień u mnie podpisywał kierownik z up. wójta
Oprócz ZŁY TYTUŁ WYKONAWCZY - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna przeczytaj również:
TW
wniosek o udostępnienie danych do UG
alimenty od obojga rodziców
Szkoła - os. pełnoletnia
Nemezis - poważny problem
hehe to już paranoja...