Też się chętnie dowiem, jestem nowa w stypendiach i nie mam pojęcia co mam robić.
Teraz dostarczają mi f-ry, w grudniu wypłata. W styczniu,(czy jest określony jakiś konkretny termin, od którego do którego stycznia?) każdy wnioskodawca musi przyjść złożyć oświadczenie czy cos się u niego zmieniło czy nie i podpisać oświadczenie o wyrażeniu zgody na zmianę decyzji??? Co jeszcze ważnego powinnam wiedzieć?
Oświadczenie o zgodzie na zmianę decyzji jaką powinno mieć podstawę prawną?
ale usługi opiekuńcze czy posiłki są przyznane do końca 2021roku. Już od 2 stycznia 2022 dzieci będą jeść posiłki a opiekunki pójdą do dziadków na usługi. To kiedy jest czas na zrobienie wywiadów, wydanie decyzji, żeby wszystko było zgodne z kpa? Jak to technicznie rozegrać?
Tak jak Ojciec76 napisał - wszczęcie postępowania w tym przypadku może rozpocząć się dopiero po wejściu przepisów w życie. Wcześniejsze procedowanie w tej sprawie jest działaniem bez podstawy prawnej. Jak to technicznie rozegrać? Jak chcesz , jak zdołasz. Idealnie byłoby zdążyć z wywiadami i decyzjami drugiego stycznia, ale przecież nie jesteśmy w stanie fizycznie tego zrobić. Więc należy zrobić wszczęcia z urzędu i sobie spokojnie dalej „dłubać” z wywiadami i decyzjami. Opiekunki pójdą do dziadków, dzieci będą sobie jeść obiadki, a Ty jak się tam wyrobisz 5, 15 czy 25 stycznia, to tak będzie, a świadczenie i tak od drugiego stycznia przyznasz.
No i tak chyba uczynię, tylko decyzje trzeba będzie wydawać z datą 2.01.2021, bo przecież nie przyznam usług świadczonych od 2.01 decyzją z dnia 15.01, bo wstecz przecież nie wolno Będzie ciekawie :>
Czy ktoś miał to szkolenie z Mazurkiewiczem? Ponoć mówi, że wnioski przyjęte w grudniu można rozpatrywać i wydawać na starych kryteriach w grudniu od 01.01.2022r. Potem już nowe kryteria.
Czy ktoś miał to szkolenie z Mazurkiewiczem? Ponoć mówi, że wnioski przyjęte w grudniu można rozpatrywać i wydawać na starych kryteriach w grudniu od 01.01.2022r. Potem już nowe kryteria.