Znowu FA-pomocy!! - Księgowość

Strona 2 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 21 mar 2014, 11:47

ja tez nie tylko w rb27ZZ
~mo

Napisano: 21 mar 2014, 11:55

Dzięki za odpowiedź! Miłego dnia!
Jeśli ktoś miał taką sytuacje jak ja ,bardzo proszę o pomoc !
Jestem bezsilna i chyba za głupia ,aby uporać sie z tymi ksiegowaniami! Moja skarbniczka ,kiedy ja poprosilam o pomoc jak to teraz technicznie zrobić stwierdziła, że to ja jestem księgowa i mam tak dostosować moje księgowania aby było dobrze!
~ ~szymon

Napisano: 21 mar 2014, 12:04

...wiem wiem powtarzam się....

...ale niestety źle to księgujecie. A szczególnie źle a wręcz nierzetelnie księgujecie przekazanie do UG bp...
~TW

Napisano: 21 mar 2014, 12:43

~TW- jeśli nie chceszlub nie umiesz pomóc to proszę Cię nie
fatyguj się dokonując znanych wszystkim do znudzenia Twoich uszczypliwych wpisów. Forum jest dla ludzi życzliwych i pomagających sobie wzajemnie. Mimo wszystko miłego dnia !
~ ~szymon

Napisano: 21 mar 2014, 17:09

Przeciez pomagam...pisze ze złe ksiegujecie. Wyprowadzam was z błędu. A to pomoc.... A ze wam ona nie leży....cóż...błędy wasze zostaną zatem powielone
~TW

Napisano: 22 mar 2014, 10:39

Było tak ja piszecie ale chyba od 3 lat jest przypis całości przez 221/720
dochód 130/221 z par 0980 rozbitym na gminy

odprowadzenie dochodu 222/130 par. jw.
w RB 27S tylko dochody naszej gminy
~Ula

Napisano: 22 mar 2014, 15:18

Jeżeli by zrobić tak jak pisze ~Ula to konto 222 wykaże saldo po stronie Wn co nie jest dopuszczalne gdyż oznacza to, że jednostka przekazała do budżetu kwotę większą niż zrealizowane przez nią dochody na rzecz gminy.

222/130D 100% FA do budżetu gminy
800/222 20% na podstawie Rb-27S doch.własne gminy

Dochody pobrane na rzecz BP i OWD powinny być przekazane na rachunek budżetu gminy a nie do budżetu gminy jak to ma miejsce w przypadku dochodów własnych gminy wykazywanych w Rb-27S.

Jak przekazać pobrane dochody na rzecz BP na rach. budżetu?