witam, zrobiłam błąd w nazwisku ale odkryłam to dopiero przy ostatnim etapie, tuż przed zamówieniem, nie mogę znaleźć sposobu aby to poprawić, czy zostaje mi jedynie możliwość zamówienia i ewentualnie anulowania później tej karty ?? mozna ją anulować i zamówić kolejną jeszcze prze jej otrzymaniem ??
Wchodzi Pani w zakładkę wnioski do obsłużenia, klika obsłuż. Następnie w prawym górnym rogu ekranu w zakładce wniosek wchodzi Pani w szczegóły wniosku i na dole klika edytuj. Do czasu zamówienia zmiana w formularzu wniosku przenosi się na karty. Po zamówieniu trzeba czekać, aż karty przyjdą z PWPW i błędną anulować.
Witam,
Po odebraniu kart w PWPW stwierdziłem zamianę w jednej karcie pierwszego i drugiego imienia. Karty dla rodziny mają status oczekuje na odbiór. Błędną kartę anulowałem z podaniem przyczyny- z winy urzędnika. Jak teraz edytować wniosek, żeby poprawić dane? Ani w zakładce zarządzanie kartami, ani w zakładce obsługi wniosku nie jest aktywna opcja edycji danych. Czy jest to związane z tym, że rodzina jeszcze kart nie odebrała (pozostali członkowie?)