Jak księgujecie u siebie koszty obsługi 500+ jeżeli chodzi i usługi par.4300 i zakup materiałów i wyposażenia 4210.Czy na koniec kwartału przeksięgowujecie kwotę tak żeby koszty obsługi wraz z wynagrodzeniami wynosiły odpowiednio 0,85%?Czy przeksięgowując podpinacie konkretne faktury?
Każdą fakturę rozbijam. Czy dotyczy 85501, 85502, 85219 itd. Nie równam do kosztów. Jak wychodzi więcej to mam więcej a jak mniej to mniej na koniec roku ma się zgadzać.
A na jakiej podstawie dzieli Pani na poszczególne działy? Na podstawie decyzji czy może jakoś jeszcze inaczej.Mam fakturę za wznowienie antywirusa i zastanawiam się jak podzielić na 85219, 85501, 85502.
Każda f-ra przypisywana jest do konkretnego działu przez pracownika merytorycznie opisującego f-re. W zależności czy dotyczy 01, 02, 19 itd jest dzielona bądź nie w podziale na części/rozdziały których dotyczy (cześć wydatków mamy określoną procentowo np. media). Na koniec roku dokonywane są ewentualne przeksięgowania. Nie mamy zachowanej proporcji utrzymania do wydatków w trakcie roku.
Dokładnie, u mnie jest identycznie, każdy rachunek jest dzielony w zależności do jakiego działu jest kupowana dana rzecz/usługa, stałe comiesięczne rachunki za utrzymanie są dzielone procentowo (u nas akurat wg metrażu), w jednym miesiącu 500+ wychodzą na plus, w drugim na minus, musi za to grać na koniec roku